- Nuo šiol galite mums lengvai gražinti prekes ir per "Omniva" paštomatų tinklą užeikite adresu: https://www.flipo.lt/parduotuves/4office-lt
-
Kaip grąžinti parduotuvės www.4office.lt siuntas per Omniva paštomatus?
- Užpildykite prekių grąžinimo formą: https://www.flipo.lt/parduotuves/4office-lt
- Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
- Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 14 darbo dienų nuo tada, kai prekės pristatomos e-parduotuvei 4office.lt
Grąžinimo per "Omniva" paštomatų tinklą paslaugos: NEMOKAMOS!
-
Grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39cm. Maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg.
- Nestandartinės grąžinimo siuntos netelpančios ir/arba neatitinkančios Omniva paštomatų reikalavimų, siunčiamos Pirkėjo sąskaita, tiesiogiai adresu UAB 4office, Gariūnų g. 57, LT-02300 Vilnius, Lietuva
- Jeigu prekė Pirkėjui nepatiko, jis gali ją pakeisti kita per 14 dienų nuo pirkimo datos.
- Pirkėjas turi teisę grąžinti Pardavėjui kokybiškas, neišpakuotas, nepakitusios prekinės išvaizdos ir nepakitusių savybių, nepasibaigusio ar ne besibaigiančio galiojimo Prekes. Kartu turi būti pateikiami visi prekės pirkimo dokumentai.
- Grąžinant Prekes minėtu pagrindu Pirkėjas sumoka tik tiesiogines Prekių grąžinimo išlaidas.
- Nepriimamos ir nekeičiamos prekės, kurių panaudojimo ir/ar sunaudojimo kiekio neįmanoma nustatyti (pvz.: tušinukai, klijai, rašalas, oro gaivikliai ir kt.).
- Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
- Nekeičiamos ir negrąžinamos kokybiškos prekės, atvežtos ir parduotos pagal specialius užsakymus.
- Jeigu Pirkėjas yra fizinis asmuo, Pirkėjas turi teisę raštu pareikšti pretenzijas Pardavėjui dėl jo teisių ir/ar teisėtų interesų pažeidimo. Pardavėjui visiškai ar iš dalies netenkinus Pirkėjo pretenzijoje nustatytų Pirkėjo reikalavimų, Pirkėjas turi teisę kreiptis į valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą:
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
Juridinio asmens kodas: 188770044
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius
http://www.vvtat.lt/
- Jeigu Pirkėjas yra juridinis asmuo, Pirkėjas turi teisę pareikšti pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų per 5 (penkias) dienas nuo Prekių perdavimo Pirkėjui dienos.
- Jeigu garantinio termino laikotarpiu paaiškėja, kad prekė neatitinka kokybės reikalavimų, trūkumai nėra netinkamo Prekės sandėliavimo, laikymo, eksponavimo ar naudojimo pasekmė ir Pirkėjas apie tokius trūkumus pranešė Pardavėjui nedelsiant jiems paaiškėjus, Pardavėjas savo nuožiūra arba pašalina trūkumus, arba, jeigu trūkumų neįmanoma pašalinti, pakeičia Prekę nauja Preke.
- Garantinis remontas atliekamas Pardavėjo patalpose ir/arba gamintojo autorizuotame serviso centre. Prekę garantiniam remontui atlikti pristato Pirkėjas.
- Garantinio taisymo laikas yra iki 30 dienų skaičiuojant nuo to kai netinkamos kokybės prekės gaunamos į garantinį serviso skyrių.
- Dėl garantinio remonto atlikimo Pirkėjas turi kreiptis į UAB „4office“ garantinį serviso skyrių, kuris yra adresu: Gariūnų g. 57, LT-02300 Vilnius. Tel. +370 5 230 5365 arba tiesiogiai į gamintojo nurodytą autorizuotą servisą. Informacija, kur randasi autorizuotas garantinis servisas jūsų prekei galite gauti parašius el. laišką į [email protected]
- Svarbu: Prekė bus pataisyta keliomis dienomis greičiau, jeigu ją pristatysite tiesiai į gamintojo nurodytą autorizuotą servisą ir tiesiogiai bendrausite su prekės taisymą atliekančia įmone. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso normomis.